dijous, 9 de febrer de 2012

SEGUIMENT DE LA DISPONIBILITAT D'ENTRADES DE LA SEMIFINAL DE COPA DEL REI

El comportament de la venda d'entrades del partit de tornada de semifinals de la Copa del Rei al Camp Nou davant el València, en el que ahir van quedar unes 20.000 localitats buides, ha estat més semblant al de la tornada de la Supercopa davant el Madrid de l'estiu passat que no pas la tornada de quarts de final de la mateixa competició, en el que fa dues setmanes es va emplenar el camp jugant amb el mateix rival.

En el partit d'ahir les entrades van sortir a la venda fa dotze dies, el mateix temps pels canals oficials, unes 1.400, que per les webs de revenda d'entrades (en els cas de Viagogo unes 600). Una proporció diferent que pel Clàssic de la ronda anterior.
60h abans del partit, hi havien unes 5.800 entrades a la venda pels canals oficials, quan a Viagogo només quedaven dues dotzenes d'entrades en tot el camp.

Tot just 24h abans del partit les entrades a la venda eren unes 11.500 als canals oficials (només hi havien quatre boques en tot l'estadi per les que no hi havia cap seient disponible).
El mateix dia del partit es va publicitar, a la web del Club i en premsa escrita, que comprant una entrada pel futbol es regalava una per l'hanbol que es jugava al Palau dues hores abans.
Quatre hores abans del partit
les entrades a la venda pels canals oficials estaven al voltant de les 12.000.
En aquell moment van aparèixer massivament unes 1.300 entrades en zones agrupades (en concret en les boques de tribuna 001, 002, 011, 100, 101, 300, 400, 401 i 412). Tot i això no s'observaba gaire moviment, a diferència de per quarts de final quan mancant el mateix temps per l'inici del partit desapareixien seients i n'apareixien d'altres diferents de forma dispersa per tot el camp.

En el seguiment del partit de l'estiu ens va sorprendre observar que poques hores abans del partit apareixien, també massivament, entrades agrupades a tribuna. Estaven localitzades en unes poques boques, dues o tres, que van passar d'estar gairebé totalment ocupades a sortir a la venda integrament (entre 400 i 500 seients per cadascuna).
En aquella època no vam mirar-ho en cap portal de revenda a internet.


Donat que no tenim cap altra informació, l'únic que fem és observar el que qualsevol que es volgués entretenir podria veure. Ho deixem aquí per que qui pugui estar interessat en faci les seves deduccions. Nosaltres ja ho hem discutit reservadament dins del grup i n'hem tret les nostres conclusions.
El que està clar és que potser no és la dinàmica més interessant per emplenar el camp.

1 comentari:

  1. La conclusió sembla clara...No hi ha cap trasparència amb la venda d'entrades i abonaments al Camp Nou

    ResponElimina