divendres, 9 de desembre del 2011

ENTRADES A LA VENDA DELS CLÀSSICS PER TAQUILLATGE

03/02/1999 Noticia al Mundo Deportivo: "Aquest serà el Barça-Madrid menys vist en directe de la història moderna del futbol". "L'any passat es van vendre només 2.000 entrades per taquilla. Ara, ni els revendes podran actuar. Només els socis i uns 2.000 afortunats i privilegiats penyistes podran veure'l en directe". "El Barça, amb la supressió de la General dempeus i la reducció d'aforament que ha estat necessària, només disposa d'unes 2.000 entrades per a socis no-abonats en aquest moment, que ja han estat adjudicades".

02/11/2003 Noticia al Mundo Deportivo: "Demà es posaran a la venda en les taquilles oficials del club un total de 5.000 entrades pel Barça-Madrid destinades esclusivament a socis/es no-abonats al Camp Nou". "Per altra banda les penyes del Barça disposaran d'altres 2.000 localitats".

05/11/2004 Noticia al Mundo Deportivo: "Les 7.000 entrades disponibles pel Barça-Madrid van ser absorbides per la campanya "El Gran Repte". "Dins de la promoció de nous serveis als socis no-abonats aquesta temporada el club va oferir la possibilitat d'adquirir localitats amb antelació triant els partits".

08/09/2005 Noticia al Mundo Deportivo: "La campanya impulsada pel club per que els socis no-abonats surtin amb avantatge per obtenir una localitat pel Clàssic ha obtès un èxit espectacular. De fet de les 1.500 entrades que la entitat ha posat fa poc a la venda per aquest grup de seguidors se n'han venut més de 1.400; s'està, doncs, al límit d'esgotar el paper". 

Aquesta temporada el nombre d'entrades a la venda a començament de temporada per tots els partits, inclòs el Clàssic, han estat de 2.000 per taquilla on-line. 

Com es van poder produir aquestes variacions? Per què va ser la davallada entre el 2004 i el 2005?.

Si, com ha manifestat el Sr. Cardoner, des d'aleshores els abonaments retornats s'han destinat a "ticketing", com és que no ha tornat a augmentar aquesta quantitat?.

1 comentari:

  1. És preocupant que el soci no tingui coneixement de la quantitat de socis abonats hi ha al club, ni la quantitat de localitats per tour operadors, ni la quantitat de localitats que es venen per taquilla, ni la quantitat de compeomisos té el club, tot això és com el mistèri de Fàtima. I la transparència?

    ResponElimina