Avui s'ha presentat una nova campanya de promoció del Seient Lliure. Feia mesos, des de començament de temporada, que no hi havia cap novetat per incitar als abonats per alliberar el seu seient.
És també curiós que es faci tot just abans de la tornada de les semifinals de Copa, amb el Clàssic al Camp Nou enmig del Mobile Word Congress. El periodista Paco Aguilar, @MDpor_elmundo, ha piulat avui que "Més d'un farà negoci en la revenda. Es pagen animalades."
La temporada passada ja ens vam trobar amb una successió similar: campanya a començament de temporada, abandonada fins que no van tornar les eliminatòries de la Champions. El Club va enviar aleshores als abonats una carta personalitzada segons l'ús que en feia, en els partits previs es va donar fulletons informatius a les entrades de l'estadi i es van donar dades per megafonia del nombre d'alliberaments amb agraiment als socis que alliberen (que no hi eren pas), etc.
Sembla que al Club només li urgeix que els abonats alliberin els seus seients tot just en els partits en que hi ha més demanda d'entrades, i també n'acaben circulant més pels mercats de revenda. Potser hauria de fer una tasca més continuada i afavorir l'accés als no-abonats a preus competitius per omplir l'estadi tots els partits, en comptes d'estrangers i congressites per canals "secundaris".
Totaltment d'acord amb el comentari Jordi
ResponEliminaAra, dimarts a les 17:28 4 entrades disponibles a Viagogo i més de 1060 a la web del Barça...
"Curiós" que tant abonat tingui interés en alliberar a darrera hora...o potser no és cosa dels abonats?