dilluns, 31 de desembre de 2012

VENDA D'ENTRADES CENTRALITZADA I MÉS NOUS-ABONATS

Plantegem-nos quant perd el Club per la venda d'entrades en canals de venda equivalents a internet, a fer-ho on-line des de la web del club. Si en aquestes planes de revenda el preu puja d'entrada un 50%, i es poden assolir en alguns casos preus marejants que multipliquen per 20 el seu valor oficial, no seria més licit que ho gestionés directament el Club?

El Club, mitjançant ServiCaixa/Ticketmaster, ja te muntat un sistema equivalent, i fins i tot millor, que el d'aquests portals, amb el que no caldria afegir-hi cap despesa substancial. Es podria arribar a doblar la diferència d'ingrés de destinar un seient a taquillatge que a abonats (+75% i +66%). I destinar una part per a nous-abonats sense afectar l'economia del Club, no?. 

Si en deu anys només s'han destinat poc més de 200 seients a nous-abonats, quan per aquests canals circulen milers d'entrades, no és de justicia mantenir la proporció d'abonats al Camp Nou i rendabilitzar al màxim la venda d'entrades?.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada