29/04/2012 Joaquim Maria Puyal a LaTdP de Catalunya Ràdio: "El club i la directiva, certament, cada vegada tenen més apamat el control de la
informació, i això, a mi, ja em perdonaran, no m'acaba de semblar bé perquè
nosaltres, els periodistes, hem de servir el lector abans que el club, el soci
abans que la directiva. El que ens ha passat aquesta temporada ens ha de fer
reflexionar, també a nosaltres, sovint més amoïnats per seguir la inèrcia i
l'automatisme d'omplir espais i espais que per l'atreviment, l'esforç i
l'audàcia de fer feina d'investigació. Si fem això, si treballem, indaguem i
arribem a destapar exclusives de debò, ja només ens caldrà el coratge d'explicar
el resultat. Coratge i treball per no perdre el nord del periodisme, que és
servir les persones."
Xavier Bosch i Joaquim Maria Puyal, s'agraeix que periodistes d'aquesta transcendència posin a sobre la taula els temes o qüestions que ignoren o silencien la resta de professió. Entrades, abonaments, revenda, seient lliure, avantatges i descomptes dels no-abonats, renovació del cens, etc. no són interessants o no interessa que se'n parli.
Després d'un any de fer-ne seguiment ens ha quedat clar que el Club en controla la informació, i en algun cas desinformació. El contrapunt és que el periodisme esportiu en general tampoc està interessat en tractar-ho o ho fa tangencialment només en les edicions impreses o en hores de baixa audiència després de llargues tertúlies. Cal parlar de declaracions, lesions, alineacions, variants, fotografies, piulades, relacions, etc.
Sort en tenim ara de les xarxes socials, on barcelonistes i socis poden cercar, recuperar i contrastar informació.
La temporada vinent farem un exhaustiu seguiment de la disponibilitat i flux d'entrades pels partits al Camp Nou. Donat que cap periodista sembla interessat en per què surten a la venda més del doble d'entrades a les planes de revenda a internet molt abans que pels canals oficials, què se'n fa de la gran quantitat d'entrades que resten a la venda a preus desorbitats en aquestes planes d'internet hores abans dels partits, per què s'aboquen gran quantitat d'entrades pels canals oficials tot just quan s'acaba el termini de preferència dels no-abonats, o quin és el nombre actual d'abonats i per què en vuit anys només s'han lliurat 197 abonaments als milers de socis que els estaven esperant.
Xavier Bosch i Joaquim Maria Puyal, s'agraeix que periodistes d'aquesta transcendència posin a sobre la taula els temes o qüestions que ignoren o silencien la resta de professió. Entrades, abonaments, revenda, seient lliure, avantatges i descomptes dels no-abonats, renovació del cens, etc. no són interessants o no interessa que se'n parli.
Després d'un any de fer-ne seguiment ens ha quedat clar que el Club en controla la informació, i en algun cas desinformació. El contrapunt és que el periodisme esportiu en general tampoc està interessat en tractar-ho o ho fa tangencialment només en les edicions impreses o en hores de baixa audiència després de llargues tertúlies. Cal parlar de declaracions, lesions, alineacions, variants, fotografies, piulades, relacions, etc.
Sort en tenim ara de les xarxes socials, on barcelonistes i socis poden cercar, recuperar i contrastar informació.
La temporada vinent farem un exhaustiu seguiment de la disponibilitat i flux d'entrades pels partits al Camp Nou. Donat que cap periodista sembla interessat en per què surten a la venda més del doble d'entrades a les planes de revenda a internet molt abans que pels canals oficials, què se'n fa de la gran quantitat d'entrades que resten a la venda a preus desorbitats en aquestes planes d'internet hores abans dels partits, per què s'aboquen gran quantitat d'entrades pels canals oficials tot just quan s'acaba el termini de preferència dels no-abonats, o quin és el nombre actual d'abonats i per què en vuit anys només s'han lliurat 197 abonaments als milers de socis que els estaven esperant.
Aunque el tema de la reventa de entradas sea preocupante, aun mas cuando es el propio Sandro Rosell el que tiene el 5% de Viagogo o el directivo Jordi Mestre que las ofrece como servicio adicional en su hotel Princesa Sofia.
ResponEliminaCreo que hay temas mucho mas preocupantes, tratandose de miembros de la Junta Directiva del FCB y con caracter delictivo, como son los negocios con la Mafia Rumana, el ingreso de 1,7 millones en la cuenta de una niña de 11 años -hija de Ricardo Teixeira- o todas las informaciones que llegan de Brasil en referencia al caso Ailanto y los negocios con Teixeira.
Tambien todo lo que llega en referencia al caso ISL/ISMM de periodistas de investigacion de reconocido prestigio Internacional como Andrew Jennings o Jens Weinreich y la investigacion de Paul Radu, cuando el propio Sandro Rosell era apoderado hasta el 13/5/2010 de ISL Marketing España SL y en la que figura como Vicepresidente desde el año 99, Jean Marie Weber, exPresidente del Holding ISL, imputado en el caso de Suiza y conocido como "The Bagman" habria repartido en maletines millones de $ en comisiones a altos ejecutivos de la FIFA, entre ellos Teixeira y Havelange.
Asuntos que los medios afines a la junta estan tapando de forma intencionada.