divendres, 28 d’octubre del 2011

HORES PERDUDES

Com en tota iniciativa similar, per exemple les candidatures a les el·leccions o les mocions de censura, el primer que es pot preguntar algú que es trobi amb el grup és: quin interés tenen els que estàn al darrera?.

En el meu cas és molt senzill, però potser complicat de fer entendre.

Com molta gent sóc Barcelonista per ascendència, tot i un passat barcelonísticament reprotxable com a jugador de les categories inferiors de La Penya (equip i club al que tinc molta estima). Si es diu que el Barça és més què un club, el Barcelonisme és més què un sentiment. Primer interés, el sentiment barcelonista (òbviament).

Des de fa dotze anys pateixo problemes auditius (pèrdua auditiva, distorsió de la comprensió vocal i acúfens) que s'han agreujat els darrers anys. Això ha provocat que gradualment fes un canvi d'hàbits, entre els quals hi ha no veure la televisió en les hores perdudes de descans al vespre quan la casa necessita silenci (els que teniu canalla ja m'enteneu). Una de les alternatives que tinc és navegar per internet cercant informació i entreteniment, pràctica que finalment ha derivat en que m'introduís a les xarxes socials. Segon interés, entreteniment i experimentació.

Aquest mig any he aprés molt d'aquestes eines, de les que desconfio força però crec que cal coneixer-les. El grup m'ha servit per investigar i practicar (per exemple aquest és el meu primer bloc), però per altra banda obtenir un, certament egoïsta, benefici indirecte: aconseguir que es parli d'un tema que crec que està força abandonat en el barcelonisme (els socis no abonats i la llista d'espera d'abonaments).

Bé, ja en hi ha prou de parlar de mi. Curiositat resolta. A partir d'ara els comentaris només serán sobre el tema en qüestió i afins.

3 comentaris:

  1. Jordi t'estimo!!!!! No siguis tant desconfiat, per això ja em teniu a mi en el grup! Jo també et confessaré una cosa: passava els estius a Badalona de petit i els meus pseudoavis em van fer de La Penya!!! Ara que m'he fet gran tornaré a Badalona a viure en uns mesos, m'agrada aquesta ciutat! Quan hi estigui instalat us convidaré a tots els del grup a casa i així ens coneixem! Ànims!

    ResponElimina
  2. Jordi, doncs et dic una cosa, per ser el teu primer bloc trobo que t'hauries de dedicar... ho fas prou bé. el grup del "facebook" és tot un éxit i aquest bloc ja veuras com també ho serà. Ànims i FORÇA BARÇA. Carles Esteve

    ResponElimina
  3. Buuuuuuuuuuuuuuuuuuu la Penya no jajajaj

    Ànims, a veure si entre tots, amb tu al capdavant, aconseguim fer-nos sentir a la nova junta!

    ResponElimina