dimarts, 11 de juny del 2013

LA EXPERIÈNCIA PERSONAL DEL SEIENT LLIURE AL PALAU

Aquesta temporada vaig tenir la sort de poder obtenir del Club tres abonaments pel bàsquet al Palau amb el procés de lliurament que van obrir al setembre. Fidel als principis que han anat empentant aquest grup vaig proposar-me fer una gestió responsable i solidaria alliberant-los amb prou antel·lació sempre que no comptes d'anar-hi. El detall és el següent:



que suposa una utilització del 48,65% i una venda del 58% (que arriba al 65% en el moment que vaig assolir el límit permés). Així doncs tot just acabar la fase regular ja havia recuperat 187,01€ dels 234€ que m'han costat aquesta temporada. Venent els dos partits del playoff de 4ts de la Lliga ACB només m'han faltat 0,84€ per arribar al topall màxim. La temporada vinent només hauré de pagar 24,24€ per tots tres.

Aquí queda, per a qui li pugui interessar (no sé si al Camp Nou s'aconsegueix el mateix rendiment).

3 comentaris:

  1. Bé, acabada la temporada del Barça Regal al Palau el cost total de les entrades a la meva zona ha estat de 678€ (569€ pels socis) sobre un abonament que costa 78€ (88'5% de descompte).
    El Club carrega un 7'58% de mitjana de comissió de gestió quan reven la entrada del Seient Lliure.

    ResponElimina
  2. m'agradaria saber si els seients que tenies estaven junts?
    tinc 2 abonaments a la zona 3 inferior separats, i no se si en treure el mateix profit que tu.
    no podre anar a masses partits aquesta temporada així que no se si quedar-me l'abonament.
    per si un cas ja he alliberat seients.
    quan solies vendre les entrades? la mateixa semana de partit?
    gràcies! molt bon blog!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, estan junts. Els allibero quan es conneix l'horari, una setmana abans. Tots tres alhora o dos que estiguin junts.

      Elimina